Garantie si returnare

GARANTIE SI RETURNARE AGRIMPROD.RO

Toate produsele comercializate pe www.agrimprod.ro sunt insotite de bon fiscal și/sau factură fiscală și certificat de garanție.

Garantia legala se oferă în conformitate cu prevederile OUG nr.140/2021 și cu OG 21/1992(r2) completata privind vanzarea produselor și garanțiile asociate, care transpune în dreptul român Directiva 1999/44/EC si nu limiteaza, ignora sau restrictioneaza direct sau indirect drepturile legale și interesele legitime ale cumparatorului, așa cum sunt prevăzute de lege.

Consumatorul trebuie sa informeze vanzatorul asupra oricarui defect constatat în perioada de garanție. Garantia este oferita produselor care prezinta defecte de fabricatie. În cazul în care o piesa nu poate fi reparata sau inlocuita, atunci se va restitui contravaloarea acesteia.

În situația în care persoana care formulează reclamatia de garantie este un consumator în sensul prevăzut de lege, iar reclamatia care invoca lipsa conformitatii este întemeiată, operatorul garantiei va repara sau înlocui produsul în termen de 15 zile calendaristice. În orice alte cazuri reclamatia va fi soluționată într-un termen rezonabil de 30 de zile. În cazul inlocuirii produsului în perioada de garanție se vor aplica următoarele:

- în situația în care persoana care formulează reclamația este un consumator, produsul înlocuitor va beneficia de un nou termen de garantie conform legii.
- în orice alta situație produsul înlocuitor va avea o perioada de garanție egala cu perioada de garanție rămas pentru produsul inițial.

Daca, in urma examinarii produsului se va constata ca este necesara efectuarea unei expertize tehnice conform art.13 alin.(2) din OG nr.21/1992-republicata, pentru stabilirea viciilor/neconformităților sesizate și cauza acestora, piesa va fi trimisă producătorului sau organului tehnic abilitat pentru constatarea acestor vicii. La finalizarea expertizei va vom comunica concluziile acesteia precum și modul de soluționare a sesizării dvs. în termen de cel mult 15 zile de la primirea raportului de expertiză - astfel cum prevede art.13 alin.(2) din OG nr.21/1992 republicata. Garanția acoperă defectele de material sau de fabricație iar produsele care vor prezenta acest tip de defecțiuni vor fi înlocuite în cadrul termenului de garanție cu altele noi, conform legii. Termenul de garanție curge de la data inscrisa pe bonul și/sau factura de vanzare a produselor.

CONDITII GARANTIE

GARANTIE PIESE AUTO:

Produsele comercializate de către AGRIMPROD S.R.L. sunt interschimbabile cu piesele originale conform cataloagelor și listelor editate de către producători. Garanția este valabilă atunci cand piesele se montează într-un service autorizat de către Registrul Auto Roman(R.A.R). In termenul de garantie, se asigura garantia produselor defecte din cauze neimputabile consumatorului, prin reparare sau inlocuire.

Se acorda garanție pentru produsele comercializate după cum urmează:

- 24 de luni de la data vanzarii pentru piesele de schimb.
- Pentru produsele a căror durata medie de utilizare este mai mica de 24 de luni, termenul de garanție se reduce la aceasta durata. Din aceasta categorie fac parte accesoriile și consumabilele auto (covorase auto, tavi portbagaj, capace roti, huse auto, odorizant auto, lanturi antiderapante, suporti numere auto, cabluri pornire auto, etc), filtre auto (aer, ulei, combustibil, habitaclu, etc), becuri, stergatoare parbriz, solutii spalare parbriz, antigel, lichid de frana și aditivi, etc.

AGRIMPROD S.R.L. este exonerata de raspundere privind garantia sau aceasta poate fi anulata in următoarele cazuri:

1. Piesele nu au fost montate într-un atelier de reparații autorizat de către Registrul Auto Român pentru tipul de manopera executata.
2. Piesele s-au defectat datorită unui montaj incorect sau datorită montarii împreuna cu piese conexe uzate, defecte sau modificate.
3. Piesele au fost utilizate pentru alt scop decat cel indicat în catalogul producatorului.
4. Piesele nu au fost identificate corect ca urmare a prezentării de către cumparator a unor date eronate sau nu au fost comparate la montaj cu piesele cu care se inlocuiau.
5. Piesele s-au uzat datorita suprasolicitarii, intretinerii incorecte sau insuficiente a autovehiculului, neefectuarii reviziilor periodice conform recomandarilor producatorului autovehiculului; atelierul de reparații care a efectuat montajul nu a stabilit verificările și reglajele ulterioare conform tehnologiei de montaj sau impuse de catre producator.
6. Autovehiculul a fost folosit în alte scopuri decat cel prevăzut de constructor sau a fost exploatat în condiții necorespunzătoare( taximetrie, raliuri, competitii sportive, etc)
7. Autovehiculului a fost accidentat sau a suferit avarii produse de factori externi, atmosferici sau de alta natura (socuri termice, electrice, mecanice).
8. Piesele prezinta urme de lovituri, zgarieturi, indoituri, rupturi, deformari chimice sau mecanice.
9. Piesele prezinta o uzura normala(fireasca)

Cumparatorul care va reclama o situație de defect în termenul de garanție se va adresa direct magazinului de la care a făcut achiziția și va prezenta împreuna cu piesa/piesele în cauză, urmatoarele documente:

1. Factura de achizitie sau bonul fiscal emise de catre AGRIMPROD S.R.L.
2. Certificatul de garanție care a fost eliberat la vanzare
3. Dovada efectuarii montajului intr-un atelier de reparații autorizat de către Registrul Auto Român pentru tipul de manopera executata(bon fiscal, factura fiscala și deviz de montaj)
4. În cazul compresoarelor de aer conditionat, obligatoriu, copie factura achizitie uscator, filtru uscator si supapa expansiune. Din devizul de montaj trebuie sa reiasa ca s-au inlocuit compresorul, uscatorul, filtrul uscator, supapa de expansiune iar instalatia de aer conditionat a fost curățat și ulterior uscata cu azot.
5. Documentul emis de către atelierul de reparații autorizat prin care se constata defectiunea si sunt explicate cauzele aparitiei acesteia, inclusiv raportul generat de tester/diagnoza acolo unde este cazul (ex. debitmetre, supapa EGR, senzori, componente electronice, sonde lambda, amortizoare, discuri frana, etriere, sisteme franare, injectoare, etc). 6. Copie dupa autorizatia tehnica R.A.R. a atelierului de reparații în care s-a efectuat montajul
7. Formular reclamație garanție care se eliberează de către vanzator(acolo unde este cazul)
8. Copia certificatului de înmatriculare a autovehiculului în cauză

NOTA. În cazul în care produsul reclamat la garanție s-a comercializat în set/kit atunci trebuie predat în aceeași formă. (Ex. Set/kit ambreiaj format din 3 piese, placa+disc+rulment se va preda la garantie in aceeasi forma, chiar dacă defectul reclamat provine numai de la rulment). În cazul în care expediați piesa/piesele prin curier va rugam sa ne comunicati si in scris la online@agrimprod.ro data la care ați predat piesa/piesele curierului și numărul de expediție(AWB).

GARANTIE ANVELOPE AUTO:

Se acorda garantie pentru anvelopele auto după cum urmează:

- 24 de luni de la data vanzarii, cu condiția utilizării anvelopelor în regim normal și cu respectarea parametrilor imprimate pe anvelopa.
Garanția acoperă defectele de material sau de fabricație iar anvelopele care vor prezenta acest tip de defecțiuni vor fi înlocuite în cadrul termenului de garanție cu altele noi, conform legii.

AGRIMPROD S.R.L. este exonerata de raspundere privind garantia sau aceasta poate fi anulata in următoarele cazuri:

1. Utilizarea anvelopelor după depășirea adancimii minime legale a benzii de rulare.
2. Numarul DOT este indescifrabil.
3. Montarea/demontarea anvelopelor într-un service autorizat RAR, echilibrarea necorespunzătoare a ansamblului anvelope jante.
4. Alegerea și montarea incorectă a dimensiunii, fără a fi în conformitate cu caracteristicile prevăzute în cartea masinii.
5. Montarea pe jante deteriorate, deformate sau ruginite.
6. Montarea anvelopelor de tipuri diferite pe aceeasi axa.
7. Anvelopele prezinta taieturi, intepaturi, lovituri, crapaturi provocate de corpuri ascuțite, dure, de gropi sau borduri, prezinta urme ca asupra lor s-a intervenit mecanic, chimic sau termic, au suferit reparații de orice natura.
8. Defecțiuni ale autovehiculului: Funcționare defectuoasă a sistemului de franare, abateri ale unghiurilor ansamblului de directie, suspensie defecta, telescoape defecte sau uzate peste 50%, jocuri în rulmenti, pivoti, bucse sau brate, improvizatii ce nu respecta regulile de siguranță ale circulatiei și de întreținere a autovehiculului.
9. Anvelopele sunt utilizate în regim de curse automobilistice sau competiții, sunt supuse unor situații accidentale (incendiu, accidente de circulatie imputabile conducatorului auto sau hazardului), sunt afectate de starea drumurilor și conducerea autovehiculului (impact cu corpuri dure, fre cari laterale sau centrale).
10. Sunt reclamate denivelari, umflaturi, disconfort, vibratii după atingerea unui nivel de uzură mai mare de 10% din înălțimea inițială a profilului. Acestea trebuiesc reclamate imediat după începerea utilizării anvelopei.
Reclamațiile pentru orice fel de reclamații/trepidatii se vor putea face numai înainte de parcurgerea unei distanțe de maxim 500 kilometri.
Nu se considera defecte de fabricație defectele ușoare de pe flancurile anvelopelor aflate în zona de imbinare a pliurilor.

EXCEPTII GARANTIE:

- Pentru acumulatorii auto, garanția se derulează prin service-urile agreate mentioned in certificatul de garanție care însoțește fiecare acumulator. - Pentru anumite piese de schimb de origine (OE) procedura de acordare a garantiei este specifica fiecarui producator fiind necesara deplasarea autoturismului pe care s-a montat piesa la cel mai apropiat dealer al importatorului pentru constatarea defectului, garanția putand fi preluată de rețeaua importatorului. În cazul în care reclamati un produs de origine în garanție va rugam sa ne comunicati acest aspect în scris la online@agrimprod.ro pentru a va indica pașii specifici care trebuie urmati.

CONDITII RETUR:

Dreptul de retragere se face conform OUG 34/2014 art. 9/1 în termen de 14 zile - condițiile și modalitățile de exercitare a dreptului de retragere, pentru cazurile prevazute in prezenta ordonanta, sub forma clauzei urmatoare: "consumatorul beneficiază de o perioada de 14 zile pentru a se retrage dintr-un contract la distanță sau dintr-un contract în afara spațiilor comerciale, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere".
Conform legislației în vigoare, dreptul de retragere este aplicabil doar consumatorilor(persoane fizice). În cazul persoanelor juridice(acestea nu au calitate de consumator) ne rezervam dreptul cu privire la acceptarea returului produselor și constituirea contravalorii acestora ca avans pentru comenzi viitoare sau de a nu da curs solicitării de retur.
Înainte de expirarea perioadei de retragere, consumatorul informeaza profesionistul (vanzatorul) cu privire la decizia sa de retragere din contract, în scris la adresa de e-mail online@agrimprod.ro.
Produsul returnat trebuie sa se prezinte în aceeași stare în care a fost livrat, în ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte și documentele care l-au însoțit.
Cheltuielile de returnare vor fi suportate de către client iar rambursarea contravalorii produsului se va face în cel mult 14 zile de la primirea returului.
Piesele vechi la schimb se returnează în termen de maxim 14 zile, în ambalajele pieselor noi.
Returul se va face prin aceeași modalitate ca la expediere, curierat Fan Courier la adresa: Strada Mehadia 47, București 060543.
Produsele returnate trebuie ambalate corespunzător pentru a fi protejat la transport.
Nu solicitați contravaloarea produselor returnate în sistem ramburs.
AGRIMPROD S.R.L. nu va ingradeste dreptul la retur conform OUG 34.
După ce vom receptiona returul în depozitul nostru vom verifica starea produselor returnate. Ulterior vă vom comunica statusul returului.

Dacă produsele returnate:

- au ambalaj deteriorat, fără etichetele și inscriptionarile specifice
- nu se afla în ambalajul original în care au fost livrate
- sunt lipsite de accesoriile și componentele originale
- prezinta urme de montaj, vopsire sau sudura
- sunt de origine(OE) și sunt comandate din depozitele externe prin comenzi speciale pentru care s-a solicitat plata în avans sau sunt comandate greșit deoarece cumparatorul nu a pus la dispoziție datele de identificare ale autovehiculului și seria de sasiu sau acestea au fost comunicata eronat
- sunt module programate, piesele speciale fabricate pentru autoturisme din afara spațiului european, piese de siguranta (ex.: airbaguri, centura de siguranta), huse si acoperiri, atunci, în aceste situații descrise mai sus vi se va comunica (daca este cazul) și costul aducerii acestora la conformitate, pentru a putea fi repuse in vanzare.

 

Sus
Autentificare

* Campurile marcate cu * sunt obligatorii

Recuperare parola Inregistrare
Cos de cumparaturi
Nu aveti produse in cos!
Meniu